Somewhere out there



It is a story about a family of mice. I forgot when is the first time I watched the movie, but definitely it was an impressive one as I suddenly think of it in the middle of editting my theses. I love the story, partly because I am borned in the year of rat and I love my family. I shed my tears when watching this cute cute cartoon. Yeah..can't tell you how old I was during that time.

When you are stressed or depressed, looked outside the window. If you see nothing, then don't use your eyes, use your heart. Whatever you wish to see will then appear in front of you. We must always believe that somewhere out there, there is always more chances await and someone loving you, missing you, blessing you all the time..

Hopefully the song will lighten up your soul ^^

Comments

金田一 said…
好好听的一首歌。
加油!
谢谢你在我的部落格里留言了。
edwin said…
抱歉,没有经过你的同意,就link了你,在友谊花开部落格。

真的很喜欢你的部落格,希望别的同学可以向你学习。
Niko.Ching said…
Gerry 啊,你跟我可气什么的?不在你的部落格留言的话我还能在哪里漂流啊.呵呵...

Edwin啊,谢谢你啦.希望可以在友谊花开的部落找回以前的朋友!MM..很恰当的自把自为.呵呵...

谢谢你们支持我,我会加油的!^^
Anonymous said…
在这里的生活,咖啡是不可缺少,来片芝士蛋糕更添享受!
知道你们毕业在即,希望踏入社会之后可别”荒废“了你们的部落格。。虽然不常留言,却爱在这里逛,只因你们的文才。。。两位女生,加油加油!!
在这冒昧留下地此,哪天觉得无聊,也许咱们可在msn里聊聊。

minymelon@hotmail.com

~龙卷风~
Niko.Ching said…
龙卷风啊...好久没看见你的留言了.虽然我是相信你是存在的.呵呵...MM...一定不会荒废掉吧...希望我们还可以一边上班一边部落.呵呵...不要给老板扑个正就好.=P 龙卷风啊..你的部落座落在哪里啊?我要去~

Popular Posts