三十天


不懂是幸运还是不幸,我的coursemates大多数是美女.呵呵..


刚才在'咖啡因'逛了逛,看见Mitsu的日历显示着"在沙巴剩下的日子".我无意翻看我的日历,才发现今天距离最后的一场考试还有三十天.三十天,可以制造什么样的回忆呢...

有点感慨,有点失落;有点失措,有点...空洞...
三年的大学生涯,我留了些什么?
固然是老了些,成熟了些,皱纹多了些,朋友少了些...
不知道自己,在别人心里,留了些什么...
若干年后, 不懂还有几个人会记得我;
若干年后, 不晓得有没有人会在夜深人静的时候想起我.

离开家已经五年(两年Form6),
自己也已经要迎接第二十三个生日.
在KL,不长不短的三年,
回忆, 没有特别深刻的, 是不是一种失败?
是不是老了,所以不像年轻时会把小小的快乐记下?
是不是年纪大了,让自己印象深刻的东西已经不多,心大多数是牢牢的.

也许部落格是唯一可以让我自己细数回忆的地方.
我的记性一直以来都差差的,真的...

很喜欢"咖啡因"里的那首歌, "I will miss you".
Dear Coursemates, I will Miss You...

Comments

Samantha said…
加油吧,我的朋友,纵然不舍,还是要分开的,只好把握现在,努力不要有遗憾啦!
Anonymous said…
so sad to read this blog..
how come v have the same feeling at the same day??
2day i just talk about this matter..and i told my fren that wat i gained from this three years uni life are~~turn bcom older,more mature,more thoughtful...seems nothing much else..
really hope that ur blog can keep on after v grad..this is the only station that v all can 'gather'..change our mind..resting..inspiring...touching..concerning..and somore *sam pating*...hehe...i will owes support ur blog..sorry cos leave comment as english cos i type mandarin super super slow...jia you,my dear fren..

~~Yiing~~
Niko.Ching said…
难道我和二月二十二号出生的人有心灵相通?呵呵...很谢谢你一直以来的'光顾'.我也希望毕业以后我还有时间和心情写部落,让大家见证我的岁月.呵呵...虽然和颖的相处时间不多,可是,很开心认识你.你真的是一位很好的女生!加油哦!
糖果 said…
haha...wat v gained ?of coz the frdship in btw each of us loo.

Dun wori, u won b forgotten,since u r the superb of cold joker,v'll rmbr u for life...hahaha
BAXIA!!my dearest frd.

Dun forget me too,my name is MEL H!!!!:)
hoho, seem like lots of ppl visit ur shop d wor..haha..yaya, we will be graduate soon, but it doesnt mean that our friendship will end like that..u will always keep inside of all our heart.gambateh my dear friend..all the best..keep in touch ya..

Popular Posts