让梦想保温

在上一次的书香书展买了一本我个人非常喜欢的旅游记。

<鱼的希腊旅行>

我好爱好爱哦!有兴趣的人可以到连接看看。

常常放工以后在床上躺着,让“鱼”(书的作者)带我到希腊旅游。
我特别喜欢这本游记因为“鱼”有手绘的习惯。
呈现的风格非常自然可爱。
我每天都翻几页,舍不得太快看完。

“鱼”也钟情于爱琴海,还回台湾开了一间爱琴海主题的餐厅哦!
(我也好想有那么一间咖啡店!)


那天去Bukit Tinggi看见了堪蓝色的窗和墙,就“借墙消恨”,拍了一张。



当作是给自己的鼓励吧!
以后一定亲吻那蓝与白的国度的!

加油!!!!

Comments

大恒 said…
senior..the house like the one in Aegean sea oh..
senior, if you want go there, ask me, i want follow..the place is one of the place i want to visit..
Niko.Ching said…
hahaha, da herng, if i go honeymoon then can't bring u go le wo =P

Yeah yeah the house got a bit alike, that's why i upload the photo. hahahaha.
大恒 said…
kekeke..if you go honeymoon, sure i dont b a lamp post..

if you go honeymoon, take allot of pic of that place, so nice oh.

My aunt went there before, but sadly only few pics, that is 20 years ago..during her study...

Popular Posts