运气不好 

最近不懂踩着什么狗屎运,生日过后第一天车被刮花了。肇祸者还撞了逃。
之前车子的antenne也被偷了。
还好有朋友帮忙拿去修理了。

上个星期五竟然遇到了有名的夺包匪徒。拿了我的包包逃之夭夭。

我的新包包,用了两个月。It was a present.
我的生平第一个 mp4 player, 用了三个星期,连 cable 一起送给人了。It was a present.
我的第一个属于自己的数码相机,拜拜了。
就连我的化妆品也是新的。。。
欲哭无泪。。。

虽然庆幸手机还有在,过后也有很多朋友的帮忙,还有特别的人带我去了唱歌,看海和看萤火虫,可是自己不争气, 自己还是想不开地不开心。

更好笑的是在my fm 赢取了四张时装演唱会票,可是在show的过后一天我才收到。。。

这叫。。。祸不单行。

希望不好的运气快要过去了。。。

想开心一点!
乐观一点!





Everything will be alright...

Comments

Crayn Tay said…
怎麽那麽倒黴



別管了

來一起看看我們的心情日記吧。
Ryan Chin said…
haha.. lucklily the phone still here...

IC everything gone?
Anonymous said…
oh dear..
paiseh that i dont know about ur incident at all.....
don b sad la..
last time i was so sad too when my hp being stolen..i lost all my fren contact and the meaningful sms that i kept so long...
old thing gone, new thing come..
ur bad luck is gone together with ur bag n belongings..now u will blessed with luck liao!!haha!!!
take care ya..
just give me a sms wheneva u need me, cos i m ur little star!!

~Ur Little Star~
Carrie_Nice9 said…
你真的很倒霉哦!!你怎么会那么倒霉???
现在的社会真糟糕,一直都会听到谁谁谁被打抢。
真是听到都怕!还好你没受伤叻~
哎哟!!那个抢劫你的人一定不得好死
吃东西一定会呛到,走路都会跌水沟

希望倒霉过后好运就会来啦!!
破财消灾。雨过就会天晴了~
edwin said…
一定是的。霉运过完了,幸运就会来啦!一定是这样的。

我以前住的地方曾经被爆窃两次,有一个非常珍贵的礼物,从14岁开始陪伴我到23岁。我从家乡拿笃搬来亚庇时只带一个手提袋,里头就包括这份纪念品,结果就被偷了。还有一个是我大哥的遗物,也是从家乡陪我到亚庇,还有当时第一次买的disnman,也被偷啦。不过,我伤心过后就想:是时候let it go了。

希望你永远幸福。
Anonymous said…
不好意思,太久没来了。。。

这里的频道似乎灰了一点,霉气又多了一点点。。。

旧的不去,新的不来。说你也未必相信,我的手机足足不见了三次!!!可恶的贼!
现在唯有用弟弟的二手手机,可怜的我 ;p

Everything will be alright...truly hoping for you...
Every 痛 takes time to heal...
Take your time and everything will be ok...

You will be fine in the end of the day,if it is not fine, means it is not the end of day yet...

As you used to tell me last time...

Lynne
Niko.Ching said…
Dear all,

My chinese tool can't function nicely. Hai...just formatted my laptop.

Thanks Crayn, long time no see la. Hope u r fine there~

Ryan, ya..the only best thing is my phone still with me. But the old phone with 'diamonds' is gone...

Little star, u are always shining there for me! ^^ Thanks dear...But how are u?

Nine, sometimes just weird that bad things come continuously right? Hopefully like Edwin said, Bad things will be over, Good things are coming...

Edwin, perhaps we grown up from unfortunate?

Lynne, you don't have 'new hp' luck is it? haha. Just kidding. that means you are quite a 'dai tao ha' lor?hehe

Thank you all...

I hope this blog will be brighter soon!!!!
Anonymous said…
Even u can sense tat i'm 'dai tou har' sob...sob...

Haha...yea...ppl even regards me as'dai tou har mui' ;p Planning2 buy a new hp after using the 2nd hp for a yr...hoping tis new hp will stay wit me long..long...

Take care

Lynne
Ken Cheah said…
lol gambateh next time la... everyone need to take care himself or herself de ar... keep in touch and take care always
Anonymous said…
蒋多衰都给你遇到。真是屋漏偏逢连夜雨阿!
往往衰运到了头,好运就会随之而来。所谓否极泰来阿
SKII said…
给你加油打气!坏事在你保持乐观的心态就会离开的,所以cheer up dear!!

Popular Posts